Blogg listad på Bloggtoppen.se

lördag 15 januari 2011

Boys and girls with dreams, are looking for a place to spread their wings

Tänkte börja blogga här igen, eftersom jag är tillbaka i Tokyo nu. Har varit väldigt dålig på att använda min kamera hittills, men jag ska såklart bli bättre på det! Denna gång stannar jag i ett helt år, äventyrligt av mig, va?
Jag bor för övrigt i ett sharehouse i Nakano-Shimbashi, om någon undrar. Det är ett väldigt litet rum, men mycket praktiskt utformat. Alla mina sharemates är helt underbara och hjälper till med läxorna och jag över japanska på dem hela tiden. Stället är rätt så centralt, tar inte ens 20 minuter till Shinjuku med tåget!
Ja, skriver mer sen om vad som hänt hittills kanske. Nu måste jag plugga hjärnan av mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar