Blogg listad på Bloggtoppen.se

fredag 28 januari 2011

I'm in top form everyday!

Idag följde jag med Natta till hennes jobb efter skolan. Hon arbetar på en sobarestaurang ett par gånger i veckan och självklart ville jag hänga på och se hur det är där och ge mitt utlåtande om maten. Nattas chef var jättetrevlig och han gör nudlarna själv, från scratch. Pretty impressive. Dog lite och kom till himlen när jag smakade maten! Fick dessutom en liten anko-dessert av bossen, yatta!

Har just gjort fruktsallad till alla på sharehouset och vispat grädde i typ 20 min tills min arm dog. Var mycket uppskattat, alla undrade vem som fyllde år! Haha. Hittade nämligen jättebillig frukt i en affär på hemvägen, och jag tänkte att eftersom det är fredag kan man ju alltid lyxa till det lite, eller hur? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar