Blogg listad på Bloggtoppen.se

måndag 7 februari 2011

Here, there and everywhere is a stage

Tänkte åka till Kichijoji idag innan skolan men det blev Harajuku istället. Ville kolla lite second hand-butiker och titta in på Skin Food. Köpte en ursöt spetsjacka som jag ska ha om några veckor när det blir lite varmare! Den var väldigt billig, ca 100 kr. Råkade också shoppa upp halva Skin Food-affären, men jag kan inte rå för det... deras grejer är himmelriket för mig! Alltså om ni åker till Asien någon gång i erat liv så måste ni gå dit, det är riktigt billigt också enligt mitt tycke. Finns i Korea, Japan och säkerligen i stora städer i Kina också? Kan säga att ägg-hårinpackningen jag köpte där har gjort mitt hår så sjuuuukt lent!


Här nedanför är det jag köpte åt mig själv. Milk & Honey Body Lotion och Lolliglossy Lip Tube + en påse med presenter av butiken, typ lite olika masker och ögonserum och allt vad det är! Resten av grejerna är presenter till någon. Den personen kommer bli glad tror jag, hade iaf jag blivit!

Orkar inte fota mig själv med jackan på, är för lat för det. Men det kommer ju säkert dyka upp en sån bild förr eller senare! :) Nu ska jag plugga, har inte orkat göra det nästan alls (förutom i skolan då) medan jag hade infektionen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar