Blogg listad på Bloggtoppen.se

tisdag 8 februari 2011

In the café

Skola idag igen som vanligt, men jag hade gjort läxan för en gångs skull + att jag blivit frisk så jag kände mig riktigt pepp! Tills jag hörde att det kommer snöa imorgon... alltså det slog slint, jag var på dåligt humör i flera timmar sen. Nu regnar det i alla fall och jag tror temperaturen sjunkit till 4 grader. Kommer hålla sig så kallt hela veckan tyvärr, typiskt att det är just den här fredagen vi är lediga!
Blev på lite bättre humör när jag gick med några klasskompisar och pluggade på ett café efter skolan. Det är otroligt vilken skillnad det är på vad man får uträttat än när man pluggar hemma! Vi satt typ där i över två timmar med näsan i böckerna, kände mig som Hermione Granger typ...

Handlade också mat på hemvägen, älskar när man sätter upp kundkorgen på bandet och allt där i är nyttigt, känner mig som en fett värd människa! Hittade till och med frysta blåbär, inte illa!

Nu har vi just avverkat två avsnitt till av Buffy, det är ju en riktigt underhållande show, hur har jag inte kunnat insett det tidigare? Det har ju varit värsta Buffy-hetsen hela min uppväxt typ? Jaja, vi har bara sju säsonger att ta oss igenom då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar