Blogg listad på Bloggtoppen.se

lördag 19 februari 2011

You know everything about me, including the fact that I like sweet things

Vilka röstar för att jag ska ta en pluggpaus och gå och handla godis såhär en lördagskväll? Eller är jag en mes om jag ger efter för sötsuget? Har ätit nyttig quinoasallad idag till middag, borde det inte jämna ut sig med kalorierna? Fast jag skulle ju inte äta godis på hela veckan för jag var ju på Sweet's Paradise i tisdags... åh alltså, livet är hårt!

Vad man inte skulle ge för lite svenskt plockgodis just nu... särskilt de stora colaflaskorna och melongodisarna, mmm, saftigt!

Ska gå nu och hämta lite tvätt först, blir intressant och se om det fattas sockar eller inte. Hoppas inte, för då har jag inga kvar. Och sen är jag sugen att titta på Pippi Långstrump helt plötsligt, tror jag ska försöka leta upp nån av hennes filmer. Ni vet den när de är i godisaffären och Pippi köper typ 7 kilo godis för en guldpeng? Lite sweeet det hade varit!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar