Blogg listad på Bloggtoppen.se

torsdag 3 mars 2011

Under the wide sky, one girl sings in Tokyo


Karaokeeee time!! Från när vi sjöng med koreanerna i måndags, bild snodd av (alltså kan jag få min kamera kanske?) Myeong. Haha, tror inte hon fick en skarp bild på mig på hela dagen, jag är verkligen exalterad när jag sjunger karaoke! Ser lite ut som en gris på första bilden också, men det kan man ju bjuda på.

Har prov på de två senaste kapitlen på måndag, så jag har inte så mycket tid till att sitta framför datorn. Kan ju inte fota något heller när jag inte har någon kamera. Min blogg-uppdatering är därför lite lägre än den brukar... men minst en gång om dagen har jag ju lovat så det ska det bli! Tycker det är roligt att skriva i bloggen, önskar att jag hade en superkamera så jag kunde dokumentera allt som händer, då skulle jag uppdatera hela tiden.

Ha en trevlig eftermiddag, I'm of to bed med ett gott samvete att jag lyckats öva kanji i fyra timmar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar