Blogg listad på Bloggtoppen.se

lördag 28 maj 2011

It's raining

Jag gillar inte när det ösregnar, man kan inte göra något och så får jag huvudvärk och blir jättetrött! Men Nacchan lockar med te och Ikebukuro West Gate Park-maraton så det känns iaf lite bättre. Älskar den serien, Yamapi är ju typ 15 år, helt bedårande! Haha. Fast jag är ju en fegis när det kommer till obehagliga filmer och tv-serier, så jag måste gömma mig bakom kudden ibland. Efter det ska jag ta årets längsta bad och hoppas att det inte är en förkylning på G...


Och förresten, längtar sjukligt mycket till sista Harry Potter-filmen! Ska gå på den största biografen här i Tokyo och ha de bästa platserna på premiären, so I've decided. Ska försöka få med mig någon annan HP-fantast så att jag verkligen kan analysera filmen ordentligt. Haha. Hoppas att Natta fortfarande är kvar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar