Blogg listad på Bloggtoppen.se

måndag 23 maj 2011

There may be a recession but we’ll always want sweets


Min besatthet! Varje kväll är vi 4 pers som alltid går till Seven Eleven och köper sen middag/kvällsfika/snacks, men eftersom jag inte är en stor kvällsätare så köper jag dricka istället. Det här istéet har jag nog bloggat om förut, fast med äppelsmak. Hur som helst, ingen smak slår persika! Blev jätteirriterad igår när den var slut och jag var tvungen köpa citron, haha. Så idag köpte jag två med persika bara för att! Fast jag förstår inte riktigt det där med 0 kalorier? Hur är det möjligt, den är ju jättesöt!? Säkert massa kemikalier aka japansk stil isf. But like I care. Skulle säkert köpa godis annars...

Nä, nu ska jag sova. Oya~chumi som mama Nacchan alltid säger!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar