Blogg listad på Bloggtoppen.se

söndag 12 juni 2011

Pretty Inside Angels

Idag var jag på ett spännande event. Jag var med idolgruppen Pretty Inside Angels och hjälpte dem med deras anti real fur-kampanj! Det är min kompis Nikki som nyss joinat gruppen, och hennes debut-event. Idag betydde det att de stod i Shinjuku med stora, rosa plakat iklädda bikini och djur-öron. Jag delade ut visitkort till förbipasserande och bar deras saker och så. Det var ganska roligt faktiskt.


Bilden är tagen från gruppens twitter. Jag kan lägga upp bättre bilder sen när deras fotograf har fått dem klara! Någon gång i veckan blir det.

De har en hemsida som också heter Pretty Inside Angels. De har en manager, men är helt själv-promotande och de jobbar hårt!

Själv skulle jag egentligen också bli fotad idag till min ytterst seriösa japanska blogg. Dock fick jag jätteont i huvudet och var väldigt trött efter eventet, så vi ska ta det en annan dag istället. Bloggen är förresten inte klar än överhuvud taget så därför tänker jag inte länka den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar