Blogg listad på Bloggtoppen.se

onsdag 19 oktober 2011

I don't even know

Alltså en del av mig tänker "neeeej inte plugg! Inte prov! Jag orkar inte!" Medan den andra delen tänker "Ja, plugg, vad roligt, nu ska jag bli fett bra på det här!", typ. Alltså, nu har jag pluggat i 6 timmar (med lite vilopauser såklart), klockan är 2 på natten och jag-vill-plugga-delen är märkbart större. För det första: hur kan klockan gå så snabbt?? Fattar inte tiden att jag hellre vill plugga än sova? För det andra: vad är det för fel på mig!? Varför vill jag ens plugga? Varför ledsnar jag inte? Jag-vill-inte-plugga delen existerar mest för att jag är så trött jämt, inte på grund av omotivation. Åh, om dygnet ändå hade 48 timmar, vad mycket jag skulle få uträttat! Skulle ju spika alla prov utan tvekan. Haha, när jag är klar med japanska får jag nog ta mig an något annat språk, jag kommer ju dö av tristess om jag inte har ett språk att studera! Jag ska bli sjuspråkig som drottning Silvia! Säger vi...

Tänk om jag varit såhär motiverad och intresserad på gymnasiet, hej MVG i allt?

Vet inte ens varför jag skriver det här? Jag borde ju typ sova. Men ja, jag är lite bloggberoende bara, don't mind me!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar