Blogg listad på Bloggtoppen.se

onsdag 16 november 2011

Believe in your own special qualities, don’t worry about what other people think and live life your way!






 Några fler bilder från gårdagskvällen. Vi hade verkligen roligt! Nästa party blir nog jul, det ser jag fram emot, även om jag måste stå för all mat den 24:e... får kanske bli en sväng till IKEA så kan i alla fall köttbullarna var färdiggjorda? Sen vet jag inte hur man gör resten, men det finns ju internet. 

Jag har pluggat i 6 timmar ikväll, inte illa eller hur? Jag förstår inte vad de håller på med. 3 prov på en vecka! Först kapitel 20 i måndags, och nu kapitel 21 på fredag, plus kanji-prov imorgon... nu ligger de inför jullovet tror jag allt. Annars har vi kapitelprov en gång varje vecka. Just nu håller vi också på med något jag HATAR, nämligen ukemi/shieki. Det är en form av artighetsjapanska kan man säga, som man använder när man pratar om folk som har högre rang än en själv. Kul va?

Men nu ska jag dra mig till bädden. Ska försöka gå upp runt 9 imorgon så hinnerj ag plugga några timmar innan skolan också. Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar