Blogg listad på Bloggtoppen.se

fredag 4 november 2011

But still I'm right where I'm supposed to be

Vad ska man säga? Jag mår rätt illa idag så jag orkar inte riktigt skriva här. Har ägnat kvällen åt att titta på tv-serier istället för att gå ut och slira. Nu är jag nästan för trött för att sova, om ni fattar vad jag menar.

Jag ska bara säga en sak, att jag älskar att bo i sharehouse men det är jobbigt för att (den enda anledningen) att människor man tycker om flyttar ut. Först Nikki som bott här sen innan mig och sen Aki, som jag blivit rätt tajt med den senaste tiden, i övermorgon. Vad är det här? Rätt tråkigt känns det. Och för varje gång någon ny flyttar ökar risken för att det ska vara någon skum/elak person. Jag menar, hur många gånger i rad kan man lyckas träffa rätt? Well, tycker ändå om att bo här!

Hoppas ni kommer ha en trevlig helg. Jag funderar på att ställa in allt jag har på schemat och vara hemma och vila händerna. (Och äta glass)

1 kommentar:

  1. Jag vet vad du menar :( Även om man inte kan jämföra "flytta till Oslo" med att "bo i Tokyo" så var mina första månader här lite likadana. Man lärde känna fantastiska människor i massa kollektiv och så flyttade folk hem. Det var lika sorgligt varje gång.

    SvaraRadera