Blogg listad på Bloggtoppen.se

söndag 6 november 2011

I'm trying to take it easy but you know it's hard


Passade på att köpa några nya tidningar (Vivi Magazine och ELLE Japan) när jag ändå bestämt mig för att ha en slapp helg. Men eftersom jag är en sådan person som får dåligt samvete så fort jag gör något som "inte är vettigt" så har jag inte hunnit läsa så mycket, utan jag har pluggat istället. Men efter tisdag har vi inga fler prov för resten av veckan, så då ska jag läsa dem!

Annars vet jag inte. Hur mår ni alla? Hörde att ni inte har någon snö än, vilket jag spontant känner "Vad skönt" över, men sen vet jag ju att vissa gillar snö och vinter! Speciellt om det betyder att det slutar regna... Här ska det ju tydligen vara kallt nu, men det är det inte. Vi har fortfarande kring 20 grader varje dag. Hoppas det blir en extra varm höst/vinter över huvud taget!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar