Blogg listad på Bloggtoppen.se

söndag 13 november 2011

One Sunday afternoon





^ Konbini Club-galningarna!

Idag har jag hängt med mina kära skolkamrater hemma hos Natasha och de andra som bor i den studentkorridoren. En av kineserna lagade mat åt oss, sjukt gott var det! Mycket godare med kineser som lagar kinesisk mat än de klassiska, inte så goda 4 små rätterna...
Insåg dock hur bra jag själv bor när jag såg deras boende. Verkligen pyttelitet, stökigt och skitigt! Och de delar två personer på ett rum som är mindre än mitt. Huvva, fick nästan en klaustrofobisk känsla när jag satt där i köket. Plus att det krälade kackerlackor på väggarna.... aaaaaah! Kan inte beskriva hur äckligt det boendet var alltså. Och folk rökte inomhus... skulle inte överleva där längre än två veckor! Det var verkligen helt förfärligt. Visst, de betalar typ 2000 kr mindre än mig i hyra, och det ligger exakt bredvid skolan, men sååå inte värt för mig ändå.

Imorgon har vi prov men jag har inte kunnat plugga så mycket eftersom jag åkte till Natasha. Men hon åker ju hem imorgon! Vi var ju tvungna umgås med henne på hennes sista dag, såklart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar