Blogg listad på Bloggtoppen.se

fredag 9 december 2011

Sorry for another boring update

Hej! Tråkigt blir det här idag igen för jag har varit helt utmattad hela kvällen, som om all luft gick ur mig efter provet. Skulle vilja vara duktig och skriva värsta feta inlägget med massor av bilder, men orkar man inte så orkar man inte! Men nu har jag det ganska soft kommande veckan i skolan och sen är det ju jullov, så från och med imorgon blir det ordentliga uppdateringar. Ja, det blir såhär när man är mitt uppe i terminsprov... men nu är de alla gjorda iaf! Även om läsdelen sög för jag tyckte inte jag hade nog med tid att läsa alla texter. Så går det om man suger på kanji! Men men, gjort är gjort och nu ska jag inte tänka bakåt mer.

Ha en trevlig kväll, jag ska sova minst tio timmar nu!

1 kommentar:

  1. Bra jobbat! koppla av nu. Snart kommer tomten :)
    Tiden går fort <3 <3 kram!/Ma

    SvaraRadera