Blogg listad på Bloggtoppen.se

tisdag 6 december 2011

There is not one single boring moment together with those two





Ovanför: min big sis och min mama väntar på tunnelbanan. Hah! Tror ni man någonsin har tråkigt med de två?

Bara två dagar kvar till terminsproven, jag känner mig inte redo ALLS! Usch, vad tiden gick fort. Eller ja, egentligen är det faktiskt bara en dag kvar eftersom jag nyss avslutade kvällens studerande. Klockan är strax över 12 på natten, så jag ska lägga mig nu istället och försöka vakna i tid. Kanske jag hinner plugga lite på morgonkvisten med! Men det tar så lång tid för mig när jag pluggar nu för tiden, för jag har så ont i huvudet att jag inte riktigt kan koncentrera mig. Även om jag tar värktabletter så försvinner det inte riktigt... så himla skönt det ska bli när man blir av med den här sjuka plugghetsen! Bara tre skoldagar kvar till heeeelg och lugn och ro!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar