Blogg listad på Bloggtoppen.se

fredag 30 december 2011

The year is getting older, but we have the future still ahead


Tyvärr hann jag inte fota kappan idag, men jag hoppas jag hinner det imorgon. Det är inte säkert för jag kommer vara ganska upptagen. Den nya tjejen som flyttat in i huset går tydligen till en privat nail artist, så när jag klagade över hur avundsjuk jag var på att hon hinner fixa sina naglar innan nyår så tog hon resolut upp luren och ringde och bokade en tid åt mig också! Har försökt få en tid någonstans i flera dagar, men det är bara fullbokat överallt. Egentligen hade hon på salongen inga tider kvar heller, men hon klämde in mig ändå, så himla schysst! Så jag måste upp rätt tidigt och masa mig dit.
Sen blir det förhoppningsvis shopping, vill hitta en nice klänning till nyårspartyt! Men kontot säger att det inte får bli alltför dyrt, så jag vill verkligen luskamma mig igenom hela stan, turligt nog är det mycket reor just nu. Lovade också min japanska mama att hänga ett tag med hennes vänner innan jag, Hiromi och den nya tjejen drar iväg på nyårsfesten. Kommer bli extravagant och jag förväntar mig MYCKET av imorgon kväll! Känns allmänt som jag har en otrolig flyt just nu, men jag vill inte prata mer om det just nu för jag vill inte jinxa det.

Skulle ju förresten på party idag med, men det blev inget. Jag och Hiromi stannade hemma istället och hyrde ett par filmer och vräkte i oss massa chips. Morning Glory (den var riktigt rolig, se den) och Mean Girls (som Hiromi inte sett, hur är det ens möjligt?), kul att när vi kom hem så insåg vi att Rachel McAdams är med i båda. Det var mysigt i alla fall.

Jaja, nu måste jag sova så jag orkar upp till nageltiden! Ha en bra kväll allihop. Bara en dag kvar av året!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar