Blogg listad på Bloggtoppen.se

tisdag 24 januari 2012

All dolled up

 Jag gick igenom lite bilder på datorn och insåg att jag inte lagt upp några bilder vi tog efter ett jobb på Shiseido! Jag fick bilderna av en make up artist ganska lång tid efteråt, så jag glömde nog helt enkelt bort! Men de är fotade med en mobilkamera så ljuset är inte uberbra, till exempel ser min hud nästan sjukt gul på den första bilden. Såhär brukar i alla fall frisyrerna ungefär se ut, tror det var typ elegant tema eller något den här gången.

 



Fick just ett mail också om att jag tydligen ska jobba på lördag natt, jag ska ta gästlistan denna gången! Var lite nervös första gången jag stod i kapprummet, men det gick ju hur bra som helst... gästlista kan väl inte vara så mycket svårare? Tänk förresten om man kunde få en proffssminkning innan varje pass på en klubb. Tyvärr kommer det inte hända, men vad fantastiskt om jag kunnat tajma in mina två jobb på samma dag, hah!

1 kommentar: