Blogg listad på Bloggtoppen.se

torsdag 26 januari 2012

Cute baby sister and I


Åkte till Harajuku (hahah, som alltid ses vi där) och träffade söta Antonia efter skolan. Vi åt middag och jag försökte få det så billigt som möjligt eftersom jag nu är inne i en seriös spara pengar-period. Hade ingen kamera med mig men jag lägger upp en från förra veckan istället! Idag har dock Antonia fixat håret, så det är riktigt kort nu. En ursnygg page! Jag ska också gå och fixa mitt någon dag, men jag behåller det långt, jag är alldeles för tråkig för att klippa kort plus att jag tror att det inte skulle passa mig eller min hårtyp.

Jaja, nu har jag gjort klart läxan, den var riktigt svår idag, var hur mycket som helst vi som flyttat upp två klasser inte ens pluggat på! Men efter att ha slagit upp ungefär vart femte ord fattar jag nu det mest tror jag, haha. Nu väntar min sääääng. Visst är sängen typ ens bästa ägodel om man tänker efter...?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar