Blogg listad på Bloggtoppen.se

lördag 19 maj 2012

Blue


Mina nya ballerinaskor för 990 yen (inte ens 90 kr)! Väldigt enkla men rätt söta. Det har legat kring 27 grader några dagar nu, så det började bli lite varmt med mina rätt så tjocka sneakers.

Har varit rätt mycket i helgen, inatt var jag ute tills morgontåget på ett en klubb som heter Vision i Shibuya. En riktigt bra lokal med många rum! Var mina kompisar som hade eventet där så det var många som jag kände. 
Tvungen att vakna tidigt (ja, jag tycker halv ett är tidigt om man gått och lagt sig halv sju) för att hinna till en fotografering. Vi fotade riktigt somriga, naturella bilder längs floden i Futako-tamagawa. Ett ställe som jag alltid gillat och faktiskt ofta tänkt att det skulle passa bra att ha en fotografering på! Och så hade fotografen tydligen tänkt samma sak. Vart riktigt lyckat, fick se bilderna i kameran och jag gillade det. Men nu är jag jättejättetrött och orkade inte ut och festa inatt också som jag först tänkte. Istället blev det häng på ett café här i Kichijoji med några kompisar. Och dessutom har jag blivit solbränd då jag inte alls kom ihåg att smörja in mig med solkräm innan vi började fota! Klantigt.

Fy tusan vad jag ska sova imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar