Blogg listad på Bloggtoppen.se

onsdag 9 maj 2012

Mini Barabapapa cuteness



Förresten, fick denna lilla kamera av Naomi i födelsedagspresent! Visst är den bara huuur söt som helst? Den är en "3 way toy digital camera" med Barbapapa-motiv som man kan fästa som ett mobilsmycke. Det går att både fota vanliga bilder och filma med den, på sidan sitter även ett USB så när man har fotat klart kopplar man bara in den i datorn! Liten och smidig. Tyvärr är man tvungen att ha ett Micro SD-kort (upp till 16 GB) men något sådant fick man inte med. Så nu ska jag till kameraaffären och se om jag hittar ett sådant. Hoppas de inte är för dyra bara, kanske börjar med typ 2 GB eftersom jag har så lite pengar, sen får jag köpa ett större när min ekonomi är bättre. Bara så jag kan testa den, är sjukt nyfiken!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar