Blogg listad på Bloggtoppen.se

lördag 12 maj 2012

Today we'll BBQ


Igår kväll var något fel på internet, riktigt irriterande med tanke på att jag tappade bort min mobil och inte kunde kontakta folk på något sätt! Men idag funkar både internet och jag hittade min mobil (på ett konstigt ställe) så jag är glad igen.

Yuris två kompisar från Seattle kom sent igår, så vi umgicks lite här i huset bara, de var självklart rätt trötta. De har övertagit nedervåningen och jag har flyttat upp till Yuris systers rum på övervåningen. Men även om det är mindre känns det nästan bättre, för nedervåningen är rätt så kall!

Nu ska vi ha BBQ med några kompisar i trädgården, vi har köpt en massa olika slags kött och så ska vi även grilla nudlar och göra klyftpotatis och sallad! Kommer bli fett nice, strålande väder. Kanske blir det till att klubba inatt?

Förresten, på bilden bad jag dem dra en japansk pose, och detta var vad de gjorde, självklart peace-tecken! Hahah.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar