Blogg listad på Bloggtoppen.se

fredag 16 januari 2009

Applestore, Ginza

Ja, dar ar jag nu. Och tjuvar pa deras gratis internet!! Vi har gatt hit fran skolan, vilket tar lite over tva timmar. Men med ett matstopp och lite tittandes i affarer har det tagit over tre. Mina fotter och knat varker lite men klart vart!
Nu forstor jag att ga till city ar inte omojligt om man har tid, sa man kan spara lite pengar.
Jag har gatt i skolan tre dar i rad, jag ar i nyborjargruppen sa just nu ar jag bast i klassen eftersom jag kan allt redan. Men de gar valdigt fort fram sa forhoppningsvis far jag lara mig helt nya saker om ca 2 veckor!! Fast det ar fascinerande hur fort framat man gar i spraket nar man bara har japaner omkring sig. Och massa, massa svenskar da eftersom halva klassen ar svensk. Men anda..

Nu ska vi kolla runt lite har och sen fortsatta var vandring mot nagot temacafe dar vi kan vila fotterna!

jaane

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar