Blogg listad på Bloggtoppen.se

fredag 27 mars 2009

Slutprov!


Plugga, plugga, plugga, plugga...


...kan göra en trött! :D
NATTA, DAME DA YO!!

Om någon undrade vad jag håller på med med min ouppdatering så har jag haft mitt slutprov i onsdags så jag har bara pluggat hela veckan och klart gjort nåt annat!! Ändå fick jag jättedåliga poäng... fast så länge jag klarade gränsen så är allt lugnt, och det gjorde jag! :)
När jag inte har hållt på att gå i skolan eller pluggat har jag sökt jobb, så jag har varit ganska busyyyy. Om någon vet ett jobb som behöver anställda (HAHA jag vet att Gud inte är så snäll, men ändå) så HÄR ÄR JAG :D Okej?
Idag åt jag mackor på Subway (det var Subway-dag så ALLA mackor kostade 290 yen, jag köpte två... haha), sen sjöng jag karaoke i fyra timmar på det billiga 40-yen-i-halvtimmen-stället!! Det var jag, Natta, Erica, Lena, Rose och Lois. Louis går i vår klass fast vi har inte umgåtts med henne förrän en vecka tillbaka typ. Hon är jättesweet och rolig.

Nu har jag börjat ge upp skolan och ser mest fram emot att få åka tilL Seoul, Korea och shoppa. Och typ inte koncentrera mig på skolböcker på ett tag, utan typ lätta mangor på japanska :) Jag brukar inte gilla mangor så mycket, men det ger jättebra träning ju! Önskar att jag kunde läsa kanji bara så jag kunde läsa modetidningar med. Finns en massa billiga och nya nummer på Book Off, en begagnad tidning/manga/bok-affär. Köpte två ViVi Magazine där häromdagen. ÖNSKAR OCKSÅ ATT JAG HADE ETT DYRT, ELEKTRONISKT KANJI-LEXIKON I MITT FÖRFOGANDE VILKET = ÅRTIONDETS BÄSTA UPPFINNING!!
Har inte sett Miki på typ fyra dagar för hon jobbar. Hur sorgligt är inte det?

Men nu ska jag sova för jag är trött.
Mata ne! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar