Blogg listad på Bloggtoppen.se

söndag 4 april 2010

That's right, we're alive!

Förlåt den sega uppdateringen, jag har än en gång slaggat hos olika människor. Blir lätt så när det inte går några nattåg!

Nåväl, efter det där nabe-partyt hos Ryuu råkade jag visst somna på soffan så jag hann inte med tåget hem. Jag och Yui sov därför över på en futon på golvet, sen drog jag direkt på morgonen till Yokohama för att träffa Miki. Ingen rast, ingen ro typ.
Möttes på stationen av Miki och hennes man Staffan, de gifte sig i höstas! :) Vi åt en lunch/middag på Friday's. Staffan jobbar i den kedjan så vi hade 20% rabatt på alla maträtter. Annars är Friday's ganska dyrt. Efterätten var det godaste dock, brownies med riktig, gräddig glass och chokladsås. Ni vet ju alla att jag älskar sötsaker! :D
Sen åkte Staffan till jobbet, så jag och Miki gjorde det vi alltid gör; shoppade, sjöng karaoke och tog purikura. Vi älskar sånt, jag är så glad för att vi har samma intressen!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar