Blogg listad på Bloggtoppen.se

måndag 31 januari 2011

Cruising around the town with a golden steering wheel, I’m hooked on having fun

Köpte en kofta och ett par boots idag på rea. Har gått och tjatat om att jag behöver det sen jag kom hit då mina skosnören gick sönder. Insåg också att jag lyckats med bedriften att bara packa 2 par koftor (!?), varav ingen matchar med några kläder? Ööööh bra drag där.

Hur tusan fotar man så att man blir bra på kort förresten? Var tvungen ta 100 bilder typ innan jag fastnade (i en konstig pose), hahaha. Försökte till och med le och allt men jag såg bara störd ut!

Och så kängorna. Nej, de ser inte ut som mina förra ALLS. De gamla var faktiskt gjorda av mocka, mycket ljusare, högre i skaftet, hade hylsor, inte hål. Och absolut inga söta detaljer! Så kom inte och försök med något sånt nu... ååh älskar kängor bara helt enkelt.

Min "tvilling" Antonia köpte förresten också en vit kofta och likadana kängor, fast svarta. Haha, folk i skolan kommer ju att dö lite nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar