Blogg listad på Bloggtoppen.se

tisdag 1 februari 2011

I'm sure it'll be OK

Det känns liiiite, liiiite bättre runt min visdomstand idag. Typ så bra att jag funderar på att avvakta med tandläkaren och se om det blir bättre imorgon. Mitt problem är nu bara att jag kanske måste gå till doktorn istället. Min käke på andra sidan munnen har nämligen svullnat upp till dubbla sin storlek ungefär, och det har ingenting med några tänder att göra. Jag förstår inte!? Kan knappt öppna käften ju. Ännu mindre äta alltså. Mitt huvud är verkligen helt *svordom svordom* på alla sätt och vis. Kul att jag ska på party ikväll och se ut som en ballong i ansiktet?

Här är min tvilling Antonia förresten. Demonstrerandes hur alla modeller ser ut nu i japanska tidningar, med ankläpparna och peace-tecknet (haha). Är det inte kul att kineserna i de andra klasserna seriöst frågade om vi var tvillingar? Naw.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar