Blogg listad på Bloggtoppen.se

lördag 29 januari 2011

Give yourselves a round of applause

Så idag hann jag varken tvätta eller städa (för jag sov istället, håller på att bli förkyld) men jag var till Soft Bank, handlade och köpte nån slags munskölj med bakteriedödning i alla fall. Har jätteont runt visdomständerna igen och jag tog inte med mig nåt från Sverige mot det. Men det här ska nog funka förhoppningsvis!
Ja, mobilen då. Ingen lycka där inte. Tydligen har de gjort om reglerna sen två år sen så man får inte köpa mobil utan studentvisum/Alien Registration Card (ja, deras utlänningskort heter så, kul va?) så jag är helt körd. Hiromi sa att hon kanske kan köpa en i sitt namn, men det är verkligen alldeles för snällt. Jag sa att jag klarar mig nog ändå. Fast jobbigt att inte kunna bli nådd, det är det!

Var på killarnas fotbollsträning också, det var väl kul men väldigt kallt! Massa roligt folk kom och som vanligt fick man mingla lite med andra tjejkompisar som var och tittade på. :)

Haha, sa till Maiko som är på sista bilden att jag skulle lägga upp det här fotot på min blogg. Hon tyckte det var liiiite läskigt! Men jag tycker att hon är så himla vacker, eller hur!? Tänker inte skriva hur gammal hon är, men hon ser verkligen ut att vara yngre än sin sanna ålder. Hon är en sån person som jag blir star-struck av, typ min nya idol! Hahah, typiskt mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar