Blogg listad på Bloggtoppen.se

tisdag 22 februari 2011

Sweet pancakes

Vad härligt det var att vakna i morse och inse att Nathalie hade gjort bananpannkakor på fullkornsmjöl till frukost! Verkligen en smaklig måltid och lite annorlunda mot fruktsalladen jag alltid annars äter. Tänk vilken tur jag har som bor med en sån duktig kock.
Jag åt dock mina med blåbärssylt, den här bilden är från Nattas kamera. Måste maila Maiko och fråga om vi kan träffas så jag kan få tillbaka min, börjar bli lite drygt det här, finns så mycket man vill fota hela tiden!

Fick inte tillbaka mitt prov idag, det tyckte jag var lite irriterande. Men imorgon har vi en annan lärare, det är säkert hon som rättat! Är lite smått nervös att jag tror att det gick bättre än det gjorde.

Nu ska jag se på någon serie, har redan gjort läxan och allt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar