Blogg listad på Bloggtoppen.se

fredag 11 februari 2011

Well, it's cold

Skulle bära min frukost uppför trappan men såklart snubblade jag på mig själv och fick yoghurt, fruktbitar och te över både mig själv och typ hela hallen. Och jag som var så himla hungrig! Blev tvungen att göra om all frukost på nytt igen, hann nästan dö innan det var klart. Dessutom har jag slut på frukt och yoghurt nu och jag hade gått och handlat mer (måste ju ha frukost imorgon) om det inte vore för att det snöar så sjukt mycket. Alltså, någon där uppe vill att jag ska vara hemma och plugga på min lediga dag eller? Jag önskar att jag hade lite grovt bröd från bageriet eller godis dock, då hade det gått lättare... är ju trots allt fredag! Men jag tänker inte gå ut i det här vädret, finns inte en chans. Jag orkar nästan inte titta ut genom fönstret. Finns typ inget jag hatar mer än snö?

Önskar att jag var skillad + hade en ugn. Detta hade lätt blivit mitt resultat idag!

1 kommentar:

  1. Nämen så typiskt.....förra gången var det i köket och nu i hallen. Det blir i allafall städat ;)Snöar.... ja, du ska väl ha en del vinter du också, inte bara vi. Idag är det 23 grader kallt - men inget snöande, så man får välja:)Pussåkram /Ma

    SvaraRadera