Blogg listad på Bloggtoppen.se

tisdag 1 mars 2011

All kinds of food

Maten igår kväll. Nabe med grönsaker och smält ost, delish! Nabe ligger högt upp på listan över god japansk mat.


Älgpasta tillagat av Nathalie! Dagens middag. Vad ska jag ta mig till när hon flyttar ifrån mig? Jag kommer svälta ihjäl... tur att mamma och pappa kommer nästa månad! Hehe.

Har just tittat på Oscarsgalan från igår kväll. Awsome att Nathalie Portman vann! Hon är en av mina absoluta favoritskådespelerskor. Kommer ihåg hur jag pratade om hur perfekt det hade varit om hon och Scarlett Johansson hade varit i samma film, och så två veckor senare kom The Other Boleyn Girl! Har dock inte sett Black Swan än, vilken är snudd på kriminellt. Men den kommer inte hit förrän i maj!
Nuuu tänkte jag ta fram mina böcker och studera några timmar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar