Blogg listad på Bloggtoppen.se

tisdag 1 mars 2011

A good thing

Har haft lite dåligt samvete över datorn som varit så seg på sista tiden och anti-virus-programet som verkat gått ut för flera veckor sedan. Soh-kun i mitt sharehouse lånade min dator och blev helt förfärad över hur långsamt den gick! Så blev han lite arg på mig när han insåg att jag inte har ett ordentligt virus-program och VIPS så hade han laddat ner två stycken gratis, rensat datorn från onödiga filer och scannat allting! Tydligen jobbar han med det, haha. Hur lyckas jag alltid tajma in att bo med människor som kan göra mig tjänster? Det måste vara min speciella lilla talang tror jag!

Men kom inte och fråga vad jag kan ge tillbaka... är inte direkt bra på något/har ett värdefullt jobb. Kanske mitt glada humör och min ständiga positivitet? (Det hade i alla fall varit mammas svar). Eller så får jag helt enkelt bli expert på att baka? Det är ju mitt mål hur som helst!


Men nuuuuu är det väl ändå läggdags kan jag tänka mig. Fast shit vad lust jag fick att se på E.T?? Måste vara för att de spelade filmmusiken på Oscarsgalan.

2 kommentarer:

  1. Men så bra att han fixade datorn, med tanke på mitt delägarskap så var det ju perfekt :)

    SvaraRadera
  2. Han är ju JAPAN! Ådu är ju i JAPAN. Klart att han fixar en dator! Säkert med förbundna ögon. /Pa

    SvaraRadera