Blogg listad på Bloggtoppen.se

tisdag 31 maj 2011

Because the world is spinning

Nu ska jag äntligen sovaaaa. Astrött. Hoppas de inte börjar hamra sådär tidigt imorgon igen, jag blir verkligen cranky av att bli väckt. Riktigt sugen på nybakat bröd till frukost men jag orkade inte gå och handla det idag. Hoppas jag mår bättre imorgon så kanske jag lyckas ta mig ända till Nakano. Det är så jobbigt att göra saker när man har rejäl huvudvärk!

Vill också tipsa om en fantastisk hemsida som Nikki visade för mig för ett tag sedan. Den heter http://www.wherethelovelythingsare.com/ och det är helt enkelt en blogg full av lovely things. Lite ovanligt när det kommer till en blogg...



Nu vill jag också ha en sån blogg! Fast tusan vad människan måste sitta och googla hela dagarna. Det är så roligt att det är blandat illustrationer med gamla bilder, roliga uppfinningar och söta djur. Säkert tar det en stor del av tiden att sitta och hitta bilder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar