Blogg listad på Bloggtoppen.se

onsdag 1 juni 2011

Live your life your way


Min tvilling Antonia som inte riktigt är min tvilling längre utan gått och färgat håret brunt! En sån en. Vi har spenderat kvällen på en bar i Takadanobaba där vi åt middag och kollade på Japans fotbolllsmatch. Vi fick sällskap av en annan svensk ett litet tag också. Sen åkte vi två twins hem till Nias ställe och hängde ett tag och åt Kit Kat fast det är torsdag. Iiiih. Busigt.
Hann precis med sista tåget hem från Shinjuku! En man stod och ropade att jag skulle skynda mig eftersom tåget skulle gå om en minut. Dörrarna stängdes framför mina ögon. Det kan man kalla tajming.

Blev bara en uppdatering idag, men så blir det när jag är borta hela dagen och om inte internet vill vara med en då jag är hemma, ja då blir det ännu svårare.

De närmaste dagarna kommer också vara ganska fullspäckade, imorgon ska jag träffa Antonia vid lunchtid och hänga runt. På fredag ska vi från sharehouset äta middag och sjunga karaoke (tredje veckan i rad?), Sen ska vi några stycken fira Sveriges nationaldag också, kanske på ambassaden. För att inte glömma IKEA på lördag! Har försökt spara lite pengar så att jag ska ha råd med några grejer till mitt rum. En skrivbordsstol bland annat. Men jag klarar väl av att uppdatera bloggen en-två gånger åtminstone.

Godnatt och sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar