Blogg listad på Bloggtoppen.se

söndag 29 maj 2011

Learn the words of your favorite song


Två bilder från dagens karaoke, tagen med Glenns kamera. Det var big sister Hiromi, little sister Maria, papa Glenn och mama Natsuko som följde med! Happy family, haha! Men jag har feber och ont i halsen, så det blev inte så mycket dans den här gången. Såg idag som en "övningsrunda" för att testa mig själv vilka sånger jag kan och inte! Sjöng nästan bara sånger jag aldrig sjungit förut. Det var roligt när Romi-chan sa efteråt att hon trodde att det var en japan som sjöng hela tiden, och varje gång hon såg att det var jag så blev hon förvånad! Måste ju betyda att mitt uttal är ganska bra ändå?

Idag lagade Natsuko yakisoba till alla! Chooo umassu! Bara för att i Ikebukuro West Gate Park äter de det hela tiden, så nu har vi suttit i flera dagar och suktat. Tråkigt att vi sett klart på den serien nu, men nästa blir nog Nobuta wo Produce. Oj, hur kommer det sig att det bara blir draman där Yamapi är med? Hmm. Undrar vem som bestämmer i det här hushållet?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar