Blogg listad på Bloggtoppen.se

lördag 21 maj 2011

Ring Ring Ring Ring


Idag följde Hiromi och Natsuko med mig till SoftBank och hjälpte mig köpa en telefon! Fanns bara en modell i svart eller vitt att välja på, och jag valde såklart den vita. Kan inte beskriva hur skönt det är med en telefon och att kunna nå folk utan att behöva springa ut från huset till en payphone! Fick också välja de fyra sista siffrorna i telefonnumret själv, så mitt nummer är hur lätt som helst. Har ju ingen kamera (fortfarande) så jag kunde inte fota den, men jag hittade en bild på SoftBanks hemsida. Bara att börja samla nummer och mailadresser då.

Nu ska jag laga middag. Blir något jag aldrig provat förut, ramen! Inte så svårt, bara att koka nudlarna och sen tillsätta såsen. Pallade inte köpa instant noodle så jag frågade Natsuko vad som var gott. Vi brukar ha lika smak så det blir säkert bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar