Blogg listad på Bloggtoppen.se

måndag 27 juni 2011

I want to show you my blog

Min japanska blogg Nakano Maria! Den kommer att ändra utseende lite i veckan och få en header. Tänker inte sitta och översätta allt jag skriver där, men ni som kan japanska kan ju i alla fall läsa. Kommer också vara mycket mer fokuserad på mig än den här bloggen, som mer är om mitt vardagsliv. Mer bilder på mig och saker jag köpt och sånt, mycket mer ytlig än vad den här bloggen är. Den är mer riktad till allmänheten och inte så personlig och djupgående, om man säger så.

Men den kommer ha många, många bilder så även om ni inte kan läsa kan ni ju i alla fall titta! Och om ni vill lära er japanska kan ni ju försöka er på att översätta. Men lycka till med det... inte ens jag vet vad jag använder för kanji ibland, jag går på känsla, haha!

Jag har blivit rätt så förkyld och har feber, så nu finns inget annat att göra än att och lägga sig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar