Blogg listad på Bloggtoppen.se

tisdag 21 juni 2011

Looks like this year's summer is also gonna be hot

Några fler bilder från min purikura med Antonia och Miku. Vad gulligt att Miku stavat Talk med r, awwh! Hoppas att vi hinner hänga någon dag till innan Antonia drar hem till Sverige... so sad!

För övrigt har jag i denne hetta (typ 1000 grader ute) ägnat mig åt att plugga. Vilken duktig student, skolan håller ju inte ens på! Men jag måste ju vara lite förberedd iaf, därför studerar jag lite titt som tätt. Också gick jag en promenad, det var skönt för det blåste lite. Plus handlade mat och gjorde tortillas. Gud så produktivt!

Imorgon kommer Nathalie hit, då ska vi kolla på Buffy. Yey! Funderar på att baka något men det skulle ju vara lite motsägelsefullt eftersom jag numera (på riktigt) bara äter onyttigt på lördagar. Kanske kan gå till Nakano och köpa riktigt grovt bröd ist? Det måste man få äta åtminstone en gång i månaden i alla fall?! Haha, dör utan bröd typ! Har inte ätit det på två veckor nu. Jaja, nu blev jag lite lat känner jag, så nu orkar jag inte skriva mer. God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar