Blogg listad på Bloggtoppen.se

onsdag 29 juni 2011

The most beautiful of all flowers, is the one that has grown in the sunshine of your smile

Jahapp. Verkar som att Bloggers filöverföring inte funkar idag, så jag kan inte lägga upp bilder. Det är dock samma bilder som jag lagt upp på http://ameblo.jp/nakano-maria, så om ni går in där kan ni se dem i alla fall!
Mama Nacchan fyller år idag, så jag köpte blommor till henne. Hon älskar gult så det fick bli något solros-liknande som det satt en söt nalle i! Så fick hon ett litet armband också, en jättetunn kopparkedja med en liten orangerosa berlock. Hon blev glad förstås. Sen har vi spenderat kvällen på taket och njutit av att kunna vara ute utan att svettas ihjäl! Efter sju blir nämligen temperaturen perfekt. Som svensk sommar, fast härligt kvällsmörkt! Vi tände ljus och jag drack apelsinjuice. Sjukt trött dock eftersom jag är så himla förkyld. Somnade nästan på bänken.

Ska vila de kommande dagarna, skolan börjar ju om mindre än en vecka! Soh-kun som bor här i huset har dock varit redigt förkyld i typ tre veckor, så jag oroar mig lite. Men med Ipren, kiwi, apelsinjuice och Pocari Sweat kurerar jag mig nog!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar