Blogg listad på Bloggtoppen.se

fredag 10 juni 2011

My treasured


Inköpt idag i Roppongi, på redigt extrapris. Och då menar jag redigt. Har sett den förr och tänkt "Synd att jag inte är rik", och så är den där, mitt framför ögonen på mig PÅ REDIGT EXTRAPRIS!! Trodde jag skulle dö. Kan inte förneka att den fortfarande kostade en smula, men helt klart värt. Alltså kvalitén. Jag är kär! Alexander Wang - Kirsten Suede Satchel Bag. Miiiiin.


Och så mina nya sandaler, som kostade under hundralappen, haha. Det är så jag brukar shoppa, riktigt billigt och bara fynda jämt, jag är alltid så himla "duktig". En egenskap jag visserligen är stolt över, men den här gången, med väskan, det var bara rätt tajmning helt enkelt. Had to have it. Fast den var iofs också ett fynd, typ det bästa jag gjort kanske. Kommer ju hålla i åratal!

Men nu känner jag inte för att handla mer, faktiskt. Ibland just när jag kommer till Tokyo sätter shopping-suget in, men när jag väl gått några rundor så stillas det. Nu klarar jag mig fram till jul! Eller iaf nästa månad... hehe. Nej men, jag är försiktig med pengar, jag vet vad jag gör och vad min plånbok klarar!

Ska dricka lite te nu innan sovdags. Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar