Blogg listad på Bloggtoppen.se

torsdag 23 juni 2011

The sun is coming closer

Varför krånglar alltid internet där jag bor? Det är verkligen störande! Ville lägga upp lite purikura-bilder som vi tagit idag, men jag antar att det får vänta till imorgon. Hängde iaf med Antonia och Gustav i Harajuku, vi åt riktigt god mat på ett ställe jag och Antonia brukar gå till ibland.

Det är också helt sjuk värme här, som jag skrivit förut. Idag var det +32 och jag trodde jag skulle smälta bort. Då och då kom det sköna vindar, men mestadels ville jag bara sjunka genom jorden. Den värsta perioden är i slutet av juli, då är det +35 och vindstilla varje dag, säger de. Lägg på luftfuktigheten på det. Wiihoo. Kommer ju vara helt dyblöt varje dag, och säkert svimma flera gånger! Idag fick jag typ solfrossa när jag kom hem, fast jag hade solglasögon, +30-solkräm och drack litervis med vatten. Vad mer ska man behöva göra egentligen? Inte gå ut alls?

Sov gott alla! Ska iaf jag försöka göra nu. Med AC:n PÅ.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar