Blogg listad på Bloggtoppen.se

torsdag 16 juni 2011

To slow

Jag vet inte vad som är fel på internet, men det segar oerhört och jag får inte alls upp några bilder! Måste gå och sova, så det får bli ett bildlöst inlägg, även om det är tråkigt...

Det händer en del spännande grejer just nu, jag har något att göra nästan varje dag. Ska dock inte gå närmare in på det här på bloggen än, men det är roligt i alla fall.

Det var också kul att träffa Miki igen! Vi sjöng karaoke i Harajuku som vanligt (måste öva), tog purikura och lunchade med Nathalie. Det är alltid trevligt när man träffar vänner man inte sett på riktigt länge. Och Miki är så duktig på svenska nu också, det är helt otroligt! Jag tror inte jag är lika bra på japanska, ändå har jag pluggat det längre. Haha.

Idag har jag investerat i lite mer saker till mitt rum, det börjar bli riktigt mysigt. Jag saknar bara en fin, färgglad matta och såklart sen skön stol, sen är mitt rum nästintill perfekt! Visst, en klädstång till skulle inte sitta fel, men jag får inte plats med det någonstans. När mitt rum är färdigt ska jag fota och visa.

God natt, och hoppas att det inte regnar lika kraftigt hos er som det gör här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar