Blogg listad på Bloggtoppen.se

fredag 17 juni 2011

The good times

Dålig kvalité, men jag fotade bara ett kort när jag och Miki sjöng karaoke! Hur kul som helst i alla fall. Ska sjunga imorgon också, när jag och Hiromi fixat naglarna på salongen. Vi hittade ett jättebilligt ställe i en kupong-tidning, de fixar med stenar och glitter och allt för i princip ingenting!

Och ikväll ska vi på en restaurang där man lagar sin egen mat... åh, varför följer jag med ens? Hela grejen med att äta på restaurang är ju att den är lagad!? Man får färdig-uppmätta ingredienser och det är tydligen "roligt". Hah! Säkert! Enda anledningen till att det är roligt är att alla andra ska med. Själv får jag panik av matlagning och hoppas på att jag kan lura någon att laga maten åt mig. Hahaha! Evil like that (min specialitet).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar