Blogg listad på Bloggtoppen.se

fredag 17 juni 2011

I’m in high spirits to the max

God kväll alla, hoppas ni mår bra. Jag mår alldeles fantastiskt utmärkt. Har städat mitt rum idag och det är fascinerande hur pass mycket bättre man tänker när det inte är rörigt!


Var på en restaurang som heter Koala ikväll, ett kvarter ifrån sharehouset med några av de jag bor med + Nathalie och Shun. Vi åt massa olika slags mat som tofu, daikon, konnyaku (en slags japansk gelé gjord av konnyaku potatis - jättenyttigt), udon och andra grejer jag inte ens kommer ihåg. Det var verkligen gott och trevligt!

Kolla förresten vad jag gjort på väggen ovanför mitt skrivbord idag! Jag hittade en gammal anslagstavla här i huset som jag häftat fast massa fina bilder på. Ville att det skulle vara rätt rosa, men också somrigt och ja, fina bilder helt enkelt. (Gud vad roligt det är att tjejen längst nere till höger ser naken ut på fotot, haha! Så går det när man bara har en kass kvalité-kamera.) Också det "smarta" sättet att äta snacks på, nu när jag måste börja mitt nya, riktigt hälsosamma liv!


Ååååh så kul det ska bli imorgon att fixa naglarna! Jag är glad över att sånt är så billigt i det här landet. Mer än halva priset mot Sverige skulle jag tro.

Nåja, god natt med er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar