Blogg listad på Bloggtoppen.se

tisdag 12 juli 2011

Cause I've been waiting a lifetime


Alltså (ursäkta, men...) vad faaaaaaaaaaaaaaan är det här?? Har försökt vända den här bilden på ALLA sätt som går men hur jag än försöker (det här är 8:e gången jag försöker lägga upp den här bilden) så vänder den på sig!? Trött jag blir!! Men hur som helst, det är biljetterna till den sista Harry Potter-filmen! Den börjar visas på fredag här i Japan och självklart ska jag gå första dagen, finns ingen tvekan där. Drar med mig Hiromi som med min hjälp blivit lite Harry Potter-frälst på senaste tiden. Yey! Kommer bli så kul! Och sorgligt förstås...

Förresten, urkul att det blir Sverige-Japan i semifinal i fotboll! Alla här på sharehouset är jättepepp på det. Eller ja, vi var i alla fall tills vi insåg att matchen börjar 3 på natten... hehe. Ni ska väl se det hemma i Sverige också va? Årets match!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar