Blogg listad på Bloggtoppen.se

onsdag 13 juli 2011

That shining ring


Hej hur mår ni? Kolla, jag har köpt en maffig ring! Visst är den fin? Känner mig lite dålig dock, för den är köpt på H&M! Jag menar, jag är i Tokyo, men shoppar ändå svenskt... vad är det för dumheter? Men ibland kan jag bara inte motstå fina saker, oavsett var de kommer ifrån. Och när det gäller kläder, speciellt jeans och shorts, då handlar jag mer än gärna på H&M. Och Forever21, Topshop och Zara. Deras nederdelar är, så att säga, lite bättre skapta för västerländska former...

Jag måste bara säga också, att jag är glad för alla som läser min blogg! Jag kollar ofta hur många läsare jag har och även om inte så många kommenterar (jag tycker om kommentarer!) så vet jag att många läser. Känns ju lite onödigt att hålla på och uppdatera varje dag om ingen läser det jag skriver. Det är faktiskt inte helt lätt att hålla uppe blogga-varje-dag-grejen! Dessutom har jag en japansk blogg nu också som jag också försöker uppdatera varje dag! Jag beundrar verkligen alla storbloggare som typ skriver 5 gånger om dagen. Skulle också vilja göra det, men med skola och saker på sidan om är det verkligen inte så lätt att pressa in blogginlägg. Om/när jag köper en bättre kamera kanske det känns mer lockande och lättare också! Längtar tills dess.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar