Blogg listad på Bloggtoppen.se

måndag 18 juli 2011

My nails are always sparkling


Min nya nageldesign! Tror inte min agentur skulle uppskatta om jag har för flashiga naglar så det fick bli ljusrosa/orange på fingertopparna som gradvis tonar ut ner mot roten. Och så stenar på två fingrar! Ääääälskar gel, helt underbart för folk som mig som alltid lyckas förstöra nagellack efter 1-2 dagar. Det här håller liksom 3-4 veckor ju. Slipper man tänka på naglarnas kondition hela tiden...

Imorgon har jag fått ledigt från skolan för att göra det där sminkjobbet för Shiseido Make Up School och jag får INTE försova mig! Huvvaligen vad mycket pengar jag skulle bli skyldig isf. Men det är lugnt, inte förrän 13.45 (jag har inte vaknat så sent sen jag var 15) och jag får ju ändå inte sminka mig. Bara typ att hoppa i kläderna och dra alltså! Ska försöka behålla sminket hela vägen hem fast det regnar, så Glenn kan fota mig när jag kommer tillbaka.

1 kommentar:

  1. Gulliga naglar! Det känns som att jag missade när du blev inskriven i en agentur!! Shit vad spännande :D

    SvaraRadera