Blogg listad på Bloggtoppen.se

måndag 4 juli 2011

She’s so happy about having cut her fringe

Klippte jag min lugg idag som innan var så lång att den räckte till nästippen! Minori utnämnde sig sjäkv till frisör och tog på sig utmaningen. Men hon verkar ha klippt luggar förut för det blev riktigt bra! Och gratis också, vad kan man mer begära?

Gick ju också till skolan idag som sagt. Fick göra ett placeringsprov men mitt huvud kunde inte riktigt tänka klart på grund av smärta från förkylningen! Vet inte riktigt hur det gick men jag ska iaf gå eftermiddagslektioner, det tycker jag om. För jag gillar inte att gå upp för tidigt, haha. Bilden är tagen på väg hem från skolan. Det var +32 grader, absolut stekhett! Tror jag brände armarna fast jag bara gick i solen max en halvtimme sammanlagt, under morgonen dessutom. Herregud hur ska jag klara det här i två månader!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar