Blogg listad på Bloggtoppen.se

tisdag 5 juli 2011

It'll be hectic but I always do my best


Fy tuuuusan vad jag hostar! Haha, alltså det är inte sant. Igår natt var värre än någonsin! Jag låg vaken i typ två timmar och kunde inte sluta hosta. Låg och vred på mig och hade dåligt samvete över att jag troligtvis höll mina grannar vakna. Som tur var hittade jag Noskapin-tabletter i necessären full av mediciner mamma gav till mig innan jag åkte till Japan. Vet inte hur många man ska ta, men jag satsade på två och det funkade finfint. Problemet är bara att jag hostar som en galning så fort jag vaknar igen!
Om det inte försvinner på några dagar måste jag nog gå till farbror doktorn. Mina klasser startar på torsdag och jag tror inte att lärarna är så värst pepp på att ha en elev som stör med att hosta non stop. Så himla irriterande när man håller på att bli frisk och så ska man få en idiot-hosta att dras med!

Ändå är jag pepp på skolstarten måste jag säga. Känner mig redo att plugga igen! Älskar att lära mig saker så länge det är ämnen jag tycker är roliga. Typ språk är ju hur kul som helst. Känner för att läsa mer språk efter japanskan, jag ska bli sjuspråkig eller nåt! Som drottning Silvia. Haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar