Blogg listad på Bloggtoppen.se

onsdag 6 juli 2011

I hate doing nothing

Har bara suttit inne och ugglat hela veckan, med hopp om att min förkylning ska bli bättre, men icket. Så jag har inga spännande bilder att bjuda på eller nåt. Jag har knappt ätit ens, så inga foton på delish food har jag heller! Inte nåt, inte ens på mig själv!

Men imorgon börjar klasserna i skolan, det är ju spännande. Fast FAN (ursäkta) för att sitta där i klassrummet och hosta. Åååååh, ångesten. Juste, måste köpa munskydd.

Sen vill jag shoppa så mycket att jag dör. Vad har jag gjort när jag varit inne? Läst modetidningar, kollat bloggar, sett på inspirerande serier, kollat höstvisningarna och typ... nu dör jag lite. Hur kan jag ha så mycket saker men ändå INTE ha så mycket saker? Hatar snygga kläder, typ. Hatkärlek. Haha. Vill bara ha dem men jag vet att det är omöjligt. Man kan inte få allt som det brukar heta. Men ut och shoppa efter den här årslånga veckan, det ska jag!

Rambling, rambling. Sheeeeeit vad trött jag är! Nu ska jag sova om min hosta tillåter det.
Natti natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar